Khamis, April 02, 2009

Batasan dalam meluah perasaan

Assalamualaikum w.b.t


Adakala saya rasa macam nak marah tapi tak boleh nak luah sepenuhnya


Sebab kita sudah boleh bca pada air muka dia


Air muka yang ada garisan nak marah


Sebab saya tau


Kalau meluah semua apa yang dirasa


Tentu buruk padahnya


Sebelum parah baik telan balik apa yang rasa2 macam nak luah


Kadang2


Lagi kita banyak tau dan banyak benda boleh baca dari air muka dia


Lagi kita serba salah


Biarlah masa menentukannya


Mungkin kita dan dia sama2 bleh lupa


Walaupun masalah tu tetap ada di situ!

5 cetusan rasa:

HappyIrfa berkata...

BETUL SESANGAT,BUAT APA DIJOLOK SARANG TEBUAN.KALAU SENDIRI MENERIMA AKIBATNYA.hehe

Ummibatrisya berkata...

betul cakap irfa

lebih baik mendiamkan diri dan tidak banyak tahu dalam banyak perkara :(

Hanisumayyah berkata...

Irfa...

Kadnag kalau tak dijolok merana jugak...sebab memendam


Umi...

Tulah kdanga rasa selamat walaupun hakikatnya sebaliknya..

zino berkata...

kalau perasan tak terlepas .. ia akan terus terpendam... sampai satu masa nanti takut terkumpul terlalu banyak sehingga tak dapat di bendung... terus meletup hehe

Hanisumayyah berkata...

En zino...


Tulah serasanya biar meletup terus cam gunung berapi takat muntahkan lahar sikit2 penatlah...bazir masa jer rasanya. takper, nanti kalau meletup cam gunung berapi dah tau dah kesannya....tu sebab dah bersedia dari sekarang...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP