Isnin, Mac 16, 2009

Madu empat

Assalamualaikum w.b.t


Tergelak juga masa mula2 baca...


'Salleh Yaakob bakal bernikah isteri keempat'


Terkagum seketika rasanya...


Asalnya bukan kagum sangat pada SY tu...


Tapi kagum pada isteri2nya yang sedia ada...


Tapi fikir2 saya patut kagum pada SY lah jugak,kan?


Kan suami tu pemimpin bagi isteri2nya...


Bagus pimpinan Sy agaknya sampai 3 isterinya redha...


Adakah kerana mereka mau....


Payung emas dalam genggaman???

5 cetusan rasa:

sya berkata...

Yup kak sya pun bukan kagum ngan Sy tapi ngan isteri2 dia

Hijrah1429 berkata...

Kak sya...

Rasanya isteri SY tu sabar sebab kalau nak marah pun SY tu buat kelakar kot tu yg tak jadik marah tu....:)

SRI INTAN RH berkata...

salam ziarah. Mulut kata redha tp dlm hati Tuhan saja yang tau.

zino berkata...

semuga bahgia le hidup mereka tu

Hijrah1429 berkata...

Sri Intan,

harap2nya tidakah begitu. Sebagai seorang yang juga bermadu saya dapat rasa yang mereka benar2 dah dapat mengecap nikmat bermadu, tu yang takde masalah izinkan suami kawin lagi tu..sikit2 sakit ati tu biasalah org tak poligami pun sama juga...


Zino...

harapnya begitulah, dengarnya dalam sinar fm jumaat ni nak nikahnya

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP