Ahad, Januari 20, 2008

11 Muharam

Hari ni abang dah ke Kuala Lumpur. Keluar dakwah 40 hari.

Hani tidur. Bangun nanti kami berdua nak keluar jalan-jalan cari makan. Malas nak masak. Makan berdua jer...membazir kan gas, minyak, masa dan tenaga. Juga nantu saya kena makan banyak2 sebab taknak membazir!


Takkan pula nak masak sepinggan nasik dan nak gorenf sambal udang 5 ekor? Sudahnya semua yang dimasak dilantak saya seorang...tambah lagi bolehlah saya ikram anak saya yang bersama seminggu sekali dihujung minggu makan diluar...sebenarnya ini permintaan dia...



Kemudian kami akan terus ke Telok Kemang, Port Dickson rumah kak Aza, malam ni tidur di sana, ayah suruh. Senang esok taklah terkejar2 balik ke Seremban awal pagi. Lepas hantara Hani masuk tadika 8.30 saya terus pecut masuk pejabat yang juga jam 8.30. Saya biasa hantar dia jam 7.45 pagi. Alaaah lebih raya PD-Seremban tu pendek jer..cuma tolnya mahal RM 3.20 sen!!!

Kak Aza dah call tadi minta saya tolong belikan water kaler Hani syakirah, 8 tahun. Saya kata...OK! Malam nanti akan ke Billion atai Store bawak kakak senang dia buat pilihan...sambil2 saya meronda dan window shopping....best!

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP