Jumaat, Januari 18, 2008

9 Muharam

Hari ni citer banyak sikit eh?
Semalam, masa suamiku makan malam bersama saya dia mengadu tak bertegur siapa dengan madu saya, kak A. Bila saya tanya kenapa, dia kata amdu saya suka mendesak!
Tengahari tadi dia call saya tanya nak orang gaji tak? Saya kata saya nak tanya kak A dulu, sebab kalau ambil kenalah letak rumah kak a sebab kat rumah saya bukan ada kerja pun? Sebab anak saya dibela kak A. Kak A bagi pendapat "tak payahlah, simpan duit gi Tabung Haji lagi bagus!


Betul gak tu...dalam pada borak2 tu kak A cakap dia bengang dengan abang..bla..bla...bla..apa yang saya boleh nasihat dan apa dalam fikitan bang masa citer kat saya hal gaduh tu saya bagitaulah dia...bukan nak campur masalah rumahtangga mereka tapi nak kasik baik cepat...apa nak gaduh2 ye tak?
Tup-tup petang tadi saya plak gaduh dengan abang, dia marah saya sebba saya tak ambikkan borang kat KWSP..bukan sengaja. Dan-dan lepas tu saya dah downloadkan kat internet. Actuallay saya dah nak ambik tapi ada kawan nak ke KWSP saya pesan jerlah tup-tup dia terlupa...hampeh..


Natijahnya dek kerana borang tu saya plak kena marah...last2 dari abang nak balik malam ni dia cancel kan call pun tak jawab. Malam tadi gak Kak A call saya lepaskan geram kat abang lagi...isu pokoknya kambing larrr...
Kak a jaga kambing abang 16 ekor tapi abang buat tak tau...yang betina sumer dah bunting..kandang masih tak siap besarkan lagi...kak kesian kat kambing sebab atapnya bocor...tu yang dia bising kat abang...ntah apa2lah isunya lagi...too small utk saya masuk campur..break down communication jer tuh..


Apapun saya puas hati hari ni sebab dengar dari mulut kak a sendiri dia tak kisah jaga Hani anak saya...harap anak saya tu tak lupakan maknya ni...amiin

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP