Selasa, Januari 15, 2008

6 Muharam

Meraikan kawan datang dari hari ahad. Pagi ni baru balik. Kak Nor kawan kerja. Banyak duit dia, tahap dah tak tau nak belanja ke mana duit gaji dia...kelakar bunyinyakan? Everything yang manusia biasa ada dia dah ada...

Dia sibuk buat patch work jer....masa lapang sibuk dengan kucing2 dia~ Sonia, Girl dll. Sibuk dengan kolam ikan dialah...macam2 lagi aktiviti dia....

Saya tetap jadi pilihan dia kalau turun ke sini...masa datang mak dia bekalkan saya nasi minyak lauk kurma ayam (dia masih ingat kesukaan saya hehe...), kari kering kambing...sedap giler mak dia masak, sehingga menjilat jari saya dan anak dara saya tu...

Ok! baik citer azam hijrah saya...tutup aurat masih istiqamah. Solat khusyuk dan khudhu'? entahlah....Semalam cek akaun ASB ada RM 1,600 dividen. Ingat nak tutup akaun ASB semalam. Suami suruh tutup campur dengan kesedaran saya. ASB kan haram? Tak tau ker???

Tapi semalam hujan punyalah lebat...cancel program dari pejabat pos terus balik ke tempat kerja....hari nilah kot baru pergi M*ybank...dengan kawan pejabat sebab dia pulak nak bukak akaun.

Saya kena paksa diri buang benda2 haram di sekeliling saya...buat lambat masuk syurga pulak kan? Kawan sana tadi dah saya cakapkan haram tapi dia tak caya plak...lantak kaulah labu...kubur asing2kan? Tapi saya dah terangkan kat dia dah...cuma banyak plak hujah dia...

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP