Jumaat, Januari 18, 2008

9 Muharam (Part 2)

Malam tadi frust jugak...sebab saya ingat lepas saya hantar sms abang balik rumah saya...rupa2nya tengah2 borak dengan kak a merangkap 'mengumpat' abang kami tu(sebenarnya lebih pada niat nak muhasabah/introspeksi) kak a tiba2 cakap slow pasal abang dah bali...abang bawak Hani sekali masa keluar tu...jadinya lami stop jerlah borak.


Sedih gaklah saya dengar abang dah balik sebab sahlah dia tak balik rumah saya...


Hari ni monthly meeting plus farewell dua pegawai yg pindah. Dalam jam 12 tu masuk sms, pendek jer.. "Nak air balik rumah". Esok abang keluar 40 hari, hari ni sibuk persiapan ut keluarlah agaknya...malam ni tak tau lagi mana dia nak tido...so lepas mesyuarat, jamuan pulak biasalah duk semeja dengan boss2 takkan nak bangun awalkan?

Tunggu punya tunggu abis meeting dah dekat jam 1 baru sampai rumah. Abang dah takde dah...tulah mengadap PC ni...tunggu dia balik....

Petang ni nak ke rumah kak a...tengok Hani dan bantu apa yang patut....

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP