Ahad, Januari 27, 2008

17 Muharam

kalau kita sibuk tak terasa masa berlalu.
Macam tulah saya rasa. Pejam celik dah nak habis sebulan.


Sibuk kerja makin memuncak. Tak nak citer hal kerja sebenarnya. Tai apakan daya tulah dunia saya tempuh hari2 hamoir 90% masa saya dipejabat. Tidur sahaja di rumah.


Now ayah takde maka makin sibuk sebab saya kena ulang alik ke rumah kak Aza. Tolonglah jenguk2 keperluan anak-anak dan tak sampai hati nak lepaskan semua tanggungjawab pada kak Aza.


Saya pulak dah jatuh hati pada kambing2 yang Kak aza jaga tu. Mula rasa sayang dan mula rasa simpati pada kambing2 tu. Kalau dah beranak nanti tentu lagi seronok. Esok pagi2 nak pergi PD dan nak ke kandang tu lah. Bantu kak aza bagi makan kambing. Seronok tau...


Released tension melihat kambing tu meragut daun dan bila dia datang menggeselkan badannya terasa sentuhan dia tu penuh aksih sayang...
Saya menyampah dengan seseorang sekarang.

Tak pernah hargai dan sensitif dengan hidup orang lain...walhal kita perlu pada ruang peribadi untuk menikmati kebahagian hidup kita sendiri. Bukan bergantung semata-mata pada kerja...hahahaaaa kena jugak selitkan bebel pasal kerja...baru puas hati saya!

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP