Rabu, Mac 17, 2010

Seketika di The Mines

Assalamualaikum w.b.t


Satu pagi, sabtu lepas saya ke Mines. Tepatnya pusat bowling.

Dulu, pernah saya ke sini, 10 tahun dulu tahun 2000. Bukan tak biasa. Biasa juga, cuma dah hampir 10 tahun saya tak ke sini.


Pergi pusat bowling....


Tapi bukan nak main bowling. nak jumpa boss kat sana. Ada kerja sebenarnya.


Selesai kerja, saya pusing2. jamu mata.


Pagi sabtu itu memang saya pakai sesuatu yang lari tema.


Saya pakai jubah hitam serta selendang yang dililit. Muka baru bangun tido, mandi terus blah ke Mines.


Pendekata, sempoi jerlah. mana taknya, saya memang bawak baju stok utk kerja jer. Org baru pindah katakan....


Seluar ker blouse ker hapa ker semua takde, baju kurung sajor yg saya sempat rembat bawak sini...


maka dengan jubah dan sandal itulah saya jalan2 pusing2 masuk keluar kedai.


Amoi kat kedai kasut tu ikut vontot saya sampai kesudah...


saya test pergi bahagian belakang, dia ikut, saya jalan cepat2 ke bahagian depan dia ikut lagi!


Pusing sana pusing sini, masih gak ada belakang saya...


Rimas arrr....


Pergilah kat customer lain...janganlah ikut saya!


Customer lain ramai...sana-sini test kasut, saya tengok jer takder test lagi pun?


apassal ikut saya sorang???


Musykillah...


Saya agaklah dia ingat saya nak curi kasut ker hapa?


maklumlah haku pakai baju cam orang kampung!


Ingat haku tak berduit ker?


lantaklah..malas nak beli...peeerah!


Terus saya blah.


Siap kau amoii!!! nanti haku datang lagik!


Wassalam

1 cetusan rasa:

zino berkata...

datang dengan jubah yg lebih besau hehe

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP