Jumaat, Jun 18, 2010

Penceraian Sultan Brunei-Azrinaz Mazhar, ada sebab rupanya...

Assalamualaikum w.b.t



Sebagai seorang wanita, bila mendengar penceraian, ia semacama menarik2 kita nak tau apa puncanya. Yerlah yang diceraikan tu sama naluri, sama perasaan dan sudah tentu sikit sebanyak kita terkesan.


Terbayang apa puncanya, kenapa sampai begitu plak? Anak2 macamana...


Gituler rasanya bila dengar Sultan Brunei-Azrinaz Mazhar bercerai, pagi2 lagi saya dah google benda ni. Tapi tak dapat kesna apa-apa.


Saya sekadar tertanya2, dan terfikir mesti ada isunya, yerlah walaupun jodoh tu ketentuan allah dan perpisahan pun ketentuan allah tapi ada sebabnya.


Dan jodoh pun walaupun dah ditentukan allah masih boleh berdoa untuk jodoh, doa jodoh dikekalkan, dapat jodoh yang baik, jodoh dipanjangkan...kena doa utk jodoh tau!


Masing-masing ada bahagian dalam jodoh, ada yg jodoh cepat, dapat lak yang handsome, muda, dan ada pulak sampai ketua tak berjodoh, mungkin jodohnya dah mati awal, masuk penjara ataupun memang dah dutakdirkan tak berjodoh...


Tapi si Azrinaz ni memang bertuah,  dapat orang kaya, dahlah senang dapat jodoh dengan cinta pandang pertama, dahtu antara orang terkaya di dunia, memang sungguh..macam bulan jatuh ke riba...


Tapi dah ditakdirkan allah Sultan Brunei-Azrinaz berjodoh sampai tahap tu jer, tetaplah begitu...cuma bagi kita rakyat jelata ni, tertanya2 apa puncanya.


Macam orang takde kerja saya, lepas office hour menggugel lagi, dan persoalan yang berlegar2 dah diketahui punca, cuma masih kesamaran. dan taknak lah terlibat sana memfitnah tanpa mengetahui hujung pangkalnya.


Walaupun apa cerita sebaliknya penceraian tu, ianya dah berlaku dan jodoh Sultan Brunei -azrinaz setakat tu jer, kita terimalah.


Melihat gambar2nya pun kita dah tau, alangkah mewahnya...lihat pakaiannya....cantikkan?


Dari alam yang mewah-kaya-selesa-indah-umpama hidup di atas emas permata, kini....segala2nya allah jua....dan Allah meletakkan seseorang tu ditempat yang terbaik untuk dia...


Cantik baju dia...

Haluan berbeza?



Suka warna biru nampaknya....bukan biasa azrinaz duduk sebelah kiri sultan?


Sedih kan macam terpisah jauh jer....


Sekali lagi azrinaz hala ke lain...



Tengok ropol2 tu....

Sedih? Apalah nasib dua anak yg comel ni?

2 cetusan rasa:

nor64 berkata...

salam hani..
sebenarnya tidak ada apa yg memeranjatkan kes sultan ni..hanya satu yg pasti jurang yang ada di antara keluarga diraja dan Azrinaz antara sebab pada pandangan mata ini.. apapun sudah pasti anakanda sultan tidak akan terabai....

PAk JUSTAN DI BATANG berkata...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP