Rabu, Mei 14, 2008

Di sebalik gambar ada cerita

Tadi terjumpa cd yang ayah simpan gambar2 tahun 2004. Ni sikit saya masukkan. Jenuh lak nak tunggu upload gambar. letih + malas nak tunggu dah. Cukuplah tu. Takyah caption, agak2lah sendiri yer.









4 cetusan rasa:

musaFir berkata...

akak,
comel la hani masa baby. mata bulat!
sekarang lawa, ada rupa cam arab2 sket. ikut sapa ek? pak hj ek.
-najah-
http://raiyanz.blogspot.com

Aku Bukan Bidadari berkata...

comey hani..
suka gambar last tuh
comot betul ehehehehe

Jiji, 25 berkata...

Hish Hani ni kalo ada depan mata saya abis laaaa rabut tu saya tocang ikat dua.. ponytail.. french bread.....

sebelah-sayap-nyamuk berkata...

Kak lama betul saya tak jenguk sini. Hani cute kan masa kecil..muka dia pun x berubah sangat.Kak kezut tau saya tgk gambar akak sebab akak ada iras cam madu saya no 2, cuma dia cerah sket je kot. memang sebiji dgn cara senyumnya.Nanti kalo ada gambar saya tunjuk kat akak. Madu no 2 pon tgh ngandong skrg ni..2 bulan..madu no 1 dah nak bersara katanya cukuplah 8 anak.
Kak wa sama2lah berdoa moga Allah bagi adik utk hani.

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP