Sabtu, April 05, 2008

Layan gambar yer...

Ni kes malas....kumpulkan ajer gambar dalam satu entry senang. Saya suka baca entry di blog yg dia citer pasti letak gambatr baru kita menghayatikan? Tapi kalau nak buat camtu hanya org yg banyak masa jer sesuai dan latak buat. Bagi yang malas macam saya ni longgokkan ajer dalam satu entry pastu pandai2lah padankan citer dengan gambar mana satu kan?


Ni gambar yg agak terbaru hani ...entah bila? kat bilik solat ni...macam nilah dia kalau saya solat ada jer projek usik sana usik sini..termasuklah mengusik saya yg tengah solat..dia ingat saya ni objek ker???




Budak Hani yang sentiasa perasan dia cantik...cermin mata kedua jenama Barbie yang dibeli..RM 19.90....pandai lak pakai letak atas kepala...ingat cantik sangatlah tuuu??? heheheee

Sajer tempek..ni uniform jabatan saya...ada gambar saya beruniform kat PC pejabat kat umah takde pulak..kalau tak boleh tunjuk sikit...dengan baju no 1 dress jabatan pun adooo....dengan citer start pakai tahun ni..save cost 4 beli baju...



NIlah antara barang2 mickey and minnie mouse yang dikdakwa menjadi isu kecemburuan dikalangan kawan2 pompuan..ada kerr??



Botol air...




Beg duit saya yang diguna sejak tahun 2001...kerapkali menjadi tampalan sticker Hani, bukan beg ajer jadi mangsa dashboard keter pun sama, dinding bilik toksa cakaplah..macam2 sticker adoo...





Pencil box...bawah pencil box tu, beg duit baru..nak tunggu yang kat atas tu jenama 'Santa Barbara polo' punah tak punah2 pulak...belilah jugak sebab dah terbekenan kat beg duit Hilly ni lama dah...






Beg sekolahnya...beserta dengan key chain minnie mouse
Tu jer...tq






4 cetusan rasa:

sebelah-sayap-nyamuk berkata...

kak, entry kali ni buat saya senyum sambil baca.Saya rasa hepy, tentu Hani lebih2 lagi yer. Harap akak pun hepi.Bagi saya kebahagiaan saya ialah ketika bersama anak-anak.Yang lain tu semua tolak tepi...Bilalah nak kenal akak ni.tepek la gambo yg pakai uniform tu :P

HAPPYIRFA berkata...

salam kak..
suka dengar citer pasal hani

Maryam Abu Ahmad berkata...

he he, barang-barang anak perempuan. untung hani, semua ammie belikan. :D

Jiji, 25 berkata...

nak anak perempuan...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP