Ahad, Jun 15, 2008

Bila tiada baru terasa?

Assalamualaikum w.b.t


Saya tak sabar tau!

Tak sabar nak tunggu apa berlaku bila saya tiada...

Baru ada yang teringat-ingat

Baru akan ada yang hargai apa saya buat

Baru sedar yang susah sebenarnya duduk di kerusi saya

Yang mengarah pun akan tau langit tinggi rendah

Yang diarah akan terasa kehilangan saya agaknya...

Saya rasa tentu keadaannya akan sedikit hambar

Takde gelak ketawa yang biasa diselang seli masa saya bagi briefing

Takde orang yang nak dirujuk dan sentiasa ada ...baik pd weekday malam, siang weekend saya sentiasa ada...

Masa tu barulah amsing2 terasa

Ohh..susah yer KUS takde...

Masa ni saya dah bersukaria dah...

lepas dari sengsara

tengaj bersukaria...

Pandai2lah yer, saya rasa semua akan okay,

Mula2 jer tak biasa...

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP