Isnin, Jun 30, 2008

Mulaaaa daaaahhhh~~~~~~@@@!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t


Bila ada asyiklah bertekak


Kejap saya tinggi suara


Pastu dia merajuk


Jap lagi saya pujuk balik


Pastu mengamuk balik saya


Kejap2 tarik hujung baju


Membontit jer ke depan kebelakang


Masuk bilik air pun dia melalak jerit suh ammie cepat


Bila ammie depan mata


Bergurau tak hengat dunia


Lepas tu gelak dua beranak sampai terbahak2


Pastu tak reti nak tido2 lepas gurau


Ammie naik tocang balik


Tu jerlah rutin kami dua beranak...


Bila dia takde


saya kerseorangam


Pusing depan pusing belakang


Sunyi..takde sapa nak bercakap


Takde sapa nak merajuk


Sunyi sungguhlah....


Lama lagi nak tunggu jumaat baru hani balik sini....



Satu2nya wajah kesayangan saya dunia akhirat!!!


Bila tengok gini makan bersila sorang2 kesian pulak macam anak org terbuang jer~~~~



Anak solehah ammie ~ di JB





Dapat duk kat ammie bergurau jer tak hengat dunia woooo~~~~



Kalau kat umah kerjanya menyepahkan mainan ajerrr~~~~


Pantang ammie mengadap PC mulalah mnyebok lama2 dia kuasai PC ammie~~~tu tengah khusyuk main games lah tu~~~


Punyalah dah takde kerja dia takutkan ammie main hantu2~~~~tak takut Pun !!!!

Lepas ammie marah2 dia, dia pulak marah2 ammie~~~[tengoklah dapur saya yg takde kitchen kabinet tuh~~~bila agaknya nak buat yer?]



Lepas maghrib Hani akan "BERTUKAR" [ala2 gaya cakap bertukar dlm kartun tu] jdik anak solehah sebab kena solat dengan mengaji~masa nilah ammie pulak jadik guru besar pegang rotan~~~!!! Dia solat baca kuat2 salah jer, sebat roran kat lantai~~~@@!!!

4 cetusan rasa:

the author berkata...

comel le anak dara akak nih! besaq nanti mesti cun giler.hehe.
-najah-

Jiji berkata...

nak laa jumpa tuna puteri kecik neh neh satu hari nanti.. hehehe@!~

Ummibatrisya berkata...

salam,

comel sangat si hani ni :)

Jiji berkata...

tuan** tuna pulak...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP