Isnin, Jun 30, 2008

terasa sedihlah pulak

Dah masuk minggu terakhir ni terasa sayu pulak nak tinggalkan pejabat ni...macamlah takleh datang lagi,kan? Bukan apa, dengar2 dah ada yang melobi nak ambik post saya ni...kalau diorang dapat saya kenalah keluar bilik takdelah tempat nak melepak kalau datang ke off...semuanya akan tinggal kenangan...kalau datang lagi pun nanti pada pusingan yang akan datang...kotler jadik pengarah ler pulak gamaknya...berangan jerlah dulu,kan?



Takdelah panjat tangga ni hari2 lagi...sedih woooo

unit saya yang sayang nak ditinggalkan, banyak lagi kena belajar nih!


takdelah meeting hari2 lagi kat sini..hishkk...syedihlah pulok




taman depan lobby ni, tak dapek lepak2 laie...




bersepah ya? itu seni tu, seni itu indah!




off hour tak dan nak duduk pun...letak bahan2 bacaan jerlah!

sapa masuk bilik saya ni harap gagal mengesan air liur basi kat mana2 kotler ada???




masih sepah...satu ketika dulu..skang kemas dah...
tengoklah atas meja tu...bzlah kononnya tuh! tak malu meja sepah nak tunjuk orang...


ni terkini, karpet coklat tukar tikar kayu coklat gelap,


kerusi saya ubah utk tido bila ada kes malam2,


dekat dengan meja senang nak capai buku2 and file pendakwaan bawah tu...

Ada 2 almari buku yang penuh buku dan nota2

dan fail2 dan ada dua kabinet besi berpalang dan berkabinet

dan ada dua kabinet rendah..tak kemas lagi tu~~~~@@!!!

dokumen2 tu..aduh membayangkannya pun dah letih...

Lupalak nak ambik gambar rak2 buku/kabinet

pasal bilik saya tu besar, so lagi besar lagilah macam2 saya sumbatkan!


1 cetusan rasa:

Aku Bukan Bidadari berkata...

Kak..nanti belajar rajin2 tau.. :D

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP