Selasa, Julai 15, 2008

Pembukaan rasmi

Assalamualaikum w.b.t

Mulai hari ni saya buka semula blog ni untuk tatapan sesiapapun yang berminat. Itupun selepas semua entry yang berkaitan dengan urusan rasmi dan yang tidak berkaitan dengan pihak2 lain yang berkepentingan saya simpan dalam draft jer.

Sebab utama saya open adalah kerana saya kini 'bebas' dan bolehlah saya meluah apa-apa ajer yang saya suker. Baru rasa ada cabaran dan keseronokan buat blog dan semangat sikit nak update.

Dan juga kalau rajinler saya bolehler menjelajah dengan jayanya blog2 yang ada di alam maya ni. Bukan susahkan dengan sekali klik jer semua maklumat dalam jari kan? Dah lama berkecimpung dalam dunia blog ni nak juga ada peningkatan,kan?

Sementelah pulak saya ni memangler rajin, hari2 saya dok mengadap PC ni, dok terpikir2 apa saya nak buat depan PC ni. Nak meniaga secara online? nak tulis novel? Nak carik kawan baru?

Macam2 terpikir tuh...makanya mulakanlah dengan open blog ni.

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP