Sabtu, Ogos 30, 2008

Demam

Assalamualaikum w.b.t


Saya sangat tidak sihat.

Dari khamis malam tu selsema,kan? Lepas tu malamnya terus jadi demam.

Jumaat pagi tu ok jugak lagi, petang membawa ke malam betul2 rasa nak demam

Hari ni pun demam dan tido jer.

Macam tau2 jer nak demam ni, hani takde ayah pun tak de

Lagi memburukkan keadaan, hp pun rosak.

Kalau mati dalam rumah ni keras sorang2 jerlah.

Dijangka petang ni ayah balik.

Dua hari tak makan , ok!

makan donut semata2.

Saya kalau demam mesti turun 2/3 kilo punya...

Ok, cowww....sambung tido lagi...

1 cetusan rasa:

Maryam Abu Ahmad berkata...

harap2 pak haji cepat dan hani cepat la sampai.. =)

syafakillah, kak wa... jaga diri.. tak best belajar dengan keadaan demam..

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP