Sabtu, Ogos 23, 2008

Ada yang lain...

Assalamualaikum w.b.t



Semacam tersedar...banyak yang lain...lebih penting...selain...memblog hal2...



~masak

~makan2

~kerja

~rumahtangga

~kawan2

~isu semasa

~beli belah

~alat solek

~hal dalam kain

~hal jalan-jalan

~lain2 yang anda boleh fikirkan sendiri





Makin lama baca blog dan makin teroka blog sendiri makin rasa itu bukan saya pulak...sangat2 bukan saya...banyak mengarut lorrrrrrrrrrr...ntah apa-apalah...ni namanya orang takde kerja...sejujurnya saya banyak baca blog lain sebulan dua ni...sakit kepala tengok macam2 benda yang diblogkan...dan saya merasa saya pun macam dah termasuk golongan yang memblogkan benda bukan2...remeh temeh!~!!! Sebab saya dah takde kerja [rasmi] kot???


Ya...saya mengutuk blog2 sedemikian rupa...sebab saya rasa ntah apa2 yang dblogkan...macam dah takde benda lain penting dalam hidup ni....persetankanlah mereka kan...tapi tulah tak boleh nak diam jer tetap hati asya ingin bersuara.

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP