Jumaat, Ogos 01, 2008

Tunaikan hajat kawan...

Assalamualaikum w.b.t


hampir2 agak licin...


Yang tak pakai tudung tu tetamu tak diundang...dahlah kerusi enam jer..ammie tak dapat duduk sebab dia nak jugak makan sekali...<-- tu menunjukkan selera dia terbuka tengok lauk2 tu kot...
kawan tudung biru tu dari mengandung berhajat nak makan air tangan saya....skang anak tu dah nak masuk 2 tahun barulah dapat makan..apa punya kawanlah,kan? sib baik tak meleleh air liur anak dia...tapi akhirnya dapat jugak w.pun terlewat 2 tahun..heheee

Ni menu permintaannya..patin masak tempoyak, saya tambah menu lain, sambal tempoyak, sambak udang dan patin goreng...sayur campur goreng patutnya ada, tapi tak sempat goreng sebab sejam masa abis melayan org jabatan kesihatan buat pemeriksaan.


P/s: ni jer gambar ada...baru saya siapkan bahan2 dah kena kacau...tulah yg dua orang cek nyamuk tu. Tak dapat nak ambil2 gambar masak sebab dia dah curik masa saya...lepas hidang dan masa diorang nak makan saya boleh lupa ambik gambar dah dekat licin baru teringat...belum biasa lagi jadik photographer blog nii...baru nak berlatih...

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP