Rabu, Disember 10, 2008

Luahkan saja

Assalamualaikum w.b.t


Kini saya berprinsip luahkan saja. Luahkan segalanya. Biar segalanya jelas dan nyata, lepaskan selagi mulut boleh berkata. Dan akhirnya baru rasa puas, puas hati dan puas segalanya.


Namun meluah saja tidak bererti selesai segalanya. Makin bercelaru dan menambah gelora sedia ada. Namun beza kali ini saya bersedia. Bersedia dengan segalanya. Harus saya akui kekuatan saya ini rentetan nasihat dari pembaca blog ini...


Namun penghujungnya saya ada jawapan dan saya ada perancangan. Gelora berjaya di harungi buat sementara...sementara sahaja.


Benarnya, saya tak punya kekuatan lagi untuk meluah segalanya di sini, nanti ada yang melepaskan paku buah keras kepada saya. Andai berumah ditepi pantai, kenapa tak berani di lambung ombak @ Andai tahu diri berpoligami kenapa tidal redha sahaja?


Saya sebenarnya sudah membina ruang baru untuk luahan rasa, hal rumahtangga, khususnya bagi yang telah ikuti dari dulu, kisah rumahtangga kami yang berpoligami...sesajer suka2 untuk tatapan diri sendiri dulu. Itu yang suam-suam kuku buat entry di sini.



P/s : Saya takde mood buat entry sebab sepagi-pagi ni sessi brainstorming kami suami isteri...muhasabah @ introspeksi...mana2 ajerlah...

8 cetusan rasa:

Cool berkata...

Bersabar la banyak-banyak Kak Wa.

*Biiigggg hug!!*

Tanpa Nama berkata...

huhuhu..kalo gitu, privatekan aje..

Ummi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ummi berkata...

bak kata oren, privatekan aje :)

sabar wa, sabar ye :)

sabar banyak-banyak :)

ingat laut mana yang tidak di timpa badai :)

Maryam berkata...

saya menyokong cadangan diatas, privatekan je...

-baru lepas cari pasal di rumah mertua mak saya-

Hanisumayyah berkata...

Jiji...

tq..

**************
Oren..+ Ummie + Maryam....


Saya taknak privatekan... taknak....takde thrill...macam takde roh...baik saya taip dalam kertas A4, pastu masuk fail.... blog ni untuk sharing...kalau nak private biar ngak usah berblog...lagi mudah...saya tau ramai silent reader baca blog ni...sian pulak diorang kalau diprivatekan...takperlah saya tak meluah apa yang tak sesuai...senang ajer...

Apapun Tq....cadangan yang bagus tu cuma untuk saya rasanya nanti2 [2010] baru saya privatekan kot...lama lagi tu...

payarumput21 berkata...

Hijrah.. Salam..

Tersenyum akak baca "...nanti2 [2010] baru saya privatekan kot...lama lagi tu..."

Mcm berwawasan je bunyinyer.. :-)

Apa2 pun.. memang seronok bila tau ada yang membaca.. buat diri kita jadi lebih bersemangat.. and merupakan satu medium yang agak sihat (?? ehem.. betul ke?) untuk lepas tension..

Semoga segala2nya berakhir dengan baik. Insya Allah..

Hanisumayyah berkata...

Payarumput..

2010 tu sebab saya mula kerja semula, bila dah kerja ni tau2 jerl;ah, banyak pantang larangnya, takut kalaua da blog nanti tersyasyul citer bukan2...tu pasal!

Tulah bila tau ada yg baca baru ada mood nak berblog,kan...

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP