Isnin, Disember 15, 2008

Pujuk Hati Pt 2

Assalamualaikum w.b.t



Langkah longlai itu di atur...
Sungguh diwajah riaknya terpancar...
Riak sedih dan sayu...
Kerna
Aku tidak punya teman...
Teman untuk berkejaran..
dan berebutan...





Kurenung ke bawah...
Oh...aku masih ada seorang ibu...
yang setia menunggu...



Ya, walau sering tanpa ayah...
Aku punya ibu yang setia...
yuk..mari kita bergayutan...





Mari kita bergelungsuran...




mari ibu....
mari kita main sama....




takper...
ibu gembira melihat anak ibu gembira....



Cukuplah ciuman kasi sayang dari ibu...

Kesian anakku...
Letih bermain sendirian...





P/s : bagi seorang ibu kegembiraan terpancar diwajah anak, itu sudah memadai...yang lain2 biar ibu tangani.... lepas mandi-manda di ulu bendul, hani taknak balik nak ke taman di bahagian luar hutan lipur ni....oh yer jarak umah saya ke sini hanya 10 km jer....tapi yang buat agak jauh tu sebab pusing2 jalan Bukit Putus....lebih malang semalam masa pergi kena mengekor belakang lori plak.....macam2 dah ada di sini rupanya...nama jer dekat, rasanya adalah dua kali jer saya pernah pergi dulu, masa hani kecik lagi pergi sama kakak dia, Kak iza....

5 cetusan rasa:

HappyIrfa berkata...

nampak mata pun jdlah.itu akak yer?

Mberenis berkata...

That's a great blog, but it's loading a little slow for your readers. You should take a internet speed test and check your connection.

<---<---<---<---<---
Free Internet Speed Test
--->--->--->--->--->

Ummibatrisya berkata...

bak kata irfa, itu mata wa ek :)

kadang-kadang kita kena pujuk hati sendiri :)

Zareda Norman berkata...

salwa
memang sekarang pujuk ajelah hati sendiri, baik bab kerja, bak personal.. sama je..

huhuuh ni kes pujuk hati sendiri ler ni dengan boss ku si nyonya tu

Hanisumayyah berkata...

Irfa...

tak tu bukan akaklah...heheheeee

***********

Ummi..

bukan kadang2 lagi dah...hari2 kena pujuk...sekarang hati hani pun saya kena pujuk gak..

*************

Kak zar..

tulah kalau kerja ni memang takdelah boleh nak emosi2...sebab semua kena ikut cakap boss..saya legalah seketika, pasni baliklah ke lubuk derita semula...hiksss

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP