Ahad, Disember 21, 2008

Terima kasih Ya Allah

Assalamualaikum w.b.t


Terima kasih Ya Allah


Atas kurnia rasa ini


Yang selama ini entah mana hilangnya


Sekali lagi dapat kuteguk


Rasa malu dan rindu Pada Mu


Atas kelalaianku selama ini



Saya baru balik dari PD malam ini, insyaalllah esok akan ada sambungan untuk nusrah di sini pula...saya ingin war-warkan saya ingin jemput sesiapa yang mengenali dan berminat untuk ke blog saya yang 'agak peribadi' sikit sifatnya, di alamat www.duniabermadu.blogspot.com, sila berikan alamat anda di email saya hanisumayyah@hotmail.com. Blog ini akan dikekalkan juga sebagai medium bersuara dan berdakwah [insyaallah]...yang sedia ada dulu sudikah saya invite secara automatik?




Syukur sangat pada Allah dalam banyak ujian yang diberi dan pelbagai masalah yang melanda pada diri dalam tempoh terdekat ni, rahmat Allah tak pernah putus, dan saya tak pernah sangka dalam susah payah dan adakalanya sambil lewa mengadapNya, Dia tetap tak pernah putus memberi saya rasa malu dan syukur, yang saya masih dalam rahmatNya....




Keputusan periksa semester pertama dah keluar jumaat lalu, alhamdulillah walaupun tak dapat sempurna tapi saya amat bersyukur, dengan CGPA 3.83 maka saya tak perlulah risau dan bimbang kena mengulang ataupun memalukan jabatan....3 A, dan satu B+...kalau dapat semua A tu melampau pulak sebab rasanya semester ni masih banyak main2 dan leka dengan masalah r.tangga dan amal pun so-so ajer tu pun Allah yang Maha Pengasih Dan Penyayang tak lupa pada saya......TQ Allah.

10 cetusan rasa:

Zareda Norman berkata...

sudilah jemput kak zar yer..

Hanisumayyah berkata...

Kak Zar..

Ok...

Ummi berkata...

wa,

kalau sudi, jemputlah ummi ye :)

ummibatrisya@yahoo.com

terima kasih :)

ibuVouge berkata...

saya jarang meninggal jejak, tapi tak pernah miss baca..
sudi jemputlah
tq

payarumput21 berkata...

Salam..

memula sekali tahniah.. hmmm... 3.84 dah bagus tu.. mudah2an next semester akan jadi 4.0.. :-)

hmmm.. blog baru.. kalau orang jemput.. kita suka nak memenuhi jemputan.. apa salahnya..

jane berkata...

salam...

saya suka baca. banyak ilmu. jarang tinggal jejak. tahniah!

jane berkata...

salam lagi wa,

3.84 tu satu aje x dapat A bulat ya. pandainya....!

jane berkata...

salam lagi wa,

3.84 tu satu aje x dapat A bulat ya. pandainya....!

Tanpa Nama berkata...

Tahniah!Tahniah!Tahniah!

Saya nak dijemput. Silalah menjemput saya, kalau tak keberatan. email

gemarena70s@yahoo.com.my

~arena

Tanpa Nama berkata...

hehe..pandainya akak...mesti dpt Dean List nih :)

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP