Rabu, November 05, 2008

Aksi Hani Hari Raya



Dari kiri, kak uda, Along, Hani, Abang Amir dan
kak Ngah


Hani bersama kak ngah dan kak Uda


Pagi raya pertama


Macam biasa, sebab malas ambik gambar dan sibuk memanjang, ni jerlah yang ada....lain2 gambar dalam camera anak saudara di Johor....raya kali ni hani dah boleh masuk geng kak ngah dan kak Uda, siap dari raya pertama hingga ketiga, jalan dari rumah ke rumah, yang lawaknya kak uda dan kak ngah cerita tipa rumah yang hani pergi dia akan makan sejenis kuih jer, lepas tu mesti minta air masak putih....yerlah hani tak minum ir2 lain melainkan milo ais dan 100 pls ajer...dan setiap rumah yang ada buka TV tu, hani akan duduk depan tv, tak hirau benda lain... tu kalau citer dia minatlah...ntah raya ke berapa agaknya masa dia beraya tu, ada cerita CONAN...hani siap taknak bangun2 dan taknak balik nak tunggu citer CONAN habis....kelakr betullah.....

3 cetusan rasa:

HappyIrfa berkata...

salam kak wa..
ala siannya demam rindu.mesti akak serba salah kan?

luna berkata...

yg kak ngah tu mcm muka akak lah...

zareda berkata...

yang lain lain tu sapa? sepupu hani ker?

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP