Selasa, November 25, 2008

De Palma

Assalamualaikum w.b.t




Masa di De Palma Sepang ni hari tu, pak hj suh ambik gambar2 rumah dua bilik kat hotel ni, nak buat contoh katanya, idakler saya tau nak buat apa..so saya pun ngambikler gambarnya...sesambil jalan gi dewan makan -balik ke bilik tu...








Pintu masuk


Penat mendaki hari2 weyy...




Ni dewan, almost setiap hari 9 orang jer makan kat sini, kami 6, urusetia 3 orang...makanan punya banyak, tapi idakler rajin mengambik gambar, sebab sambil makan pun saya membaca nota2 kecik...serius nak berjaya nih!



Pemandangan dari dewan makan, syok tengaok hijauuuu jer....


Dari dewan makan menapak naik bukit nak ke bilik saya ni


Ada 15 biji rumah, ada 2 pintu [bilik] kira ada 30 biliklah...kat atas ada design untuk family...



Hah...nilah bilik saya 202



Meja study yg simple tp panjang



Katil yang sederhana jer, aka tempat study jgk...





0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP