Khamis, November 06, 2008

Graduation Day part 1

Assalamualaikum w.b.t



Tadika Hani punya graduation Day pada 1 November, kira minggu terakhir tu sepanjang minggu hani demam, 3 hari dia cuti minggu yang nak konvo tu. Saya ingat demam dia tak kebah dan tak dapatlah dia hadirkan diri ke konvo tu, tapi khamis tu nampak dah macam ok dan sah bukan demam denggi lepas hari rabu saya bawak ke klnik kesihatan untuk ambil darah, saya pun ke office tadika Hani booking untuk tea break 3 kepala saya, Hani dan mak saya. Utk tea break bayarnya Rm 29/per head, utk lunch tengahari bayar RM 50. Tapi sebab Hani tak terima skroll tamat sekolah, dia terlibat dalam persembahan dan terima anugerah tamat bacaan jer saya pergi sebelah pagi jer. Meriahnya sepajanjang saya hadir dari jam 8 sampai 1 tengahari tu. Betul2 kanak2 ni diraikan. Seronoknya tengok anak2 ni dapat macam2 anugerah- Anugeraj akhlak baik, anugerah cemerlang berpuasa, anugerah kebersihan, kerajinan, cemerlang terawikh, hafalan doa,Quran, ishhh macam2 lagilah....sebab sekolah ni, mula dari 0-3 tahun, 4/5 tahun, 6 tahun dan after school...ramailah yang terlibat dan ada jugak cawangan di KL...



Wah panjang beritanya kan...so tengok gambar jerlah ...



Hani, syirah, Sabrina, Nurul Iman

















>

4 cetusan rasa:

Zareda Norman berkata...

tahniah untuk Hani..

cantik baju hani tu..

MOKCIK AZWA berkata...

tahniah dah graduate dah hani. Comel betoi la hani dgn mata bulat dia tu...kalau jumpa ni mesti nak gomol hehehehe.

Irfa berkata...

salam kak..
sib baik dah baik demam.kalau tak rugi tak dapat join konvo.

Ummi berkata...

salam,

cute sungguh hani ni :)

rasa macam nak cubit-cubit aje pipi dia :)

tahniah untuk hani :)

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP