Sabtu, November 01, 2008

Graduation Day Tadika Hani

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni tadika Hani prize giving & Garaduation Day. Hani tak garduate lagi, tapi Hani masuk persembahan. Saya pun sama-samalah meraikan hari gembira dia. Saya tak ambil tahu sangat peristiwa graduation day ni sebab masalah sendiri tak abis. Ada cadangan tak nak pergi tapi cikgu Hani suruh pergi jugak, saya pun pergilah...kesian Hani kalau tak pergi. Saya bawa mak sekali, so takdelah keseorangan dalam dewan tu...dikelilingi pasangan ibu bapa lain dan anak masing2....sedihkan kalau duduk sensorang sebab memasing yg lain sibuk uruskan anak2 yg lain/baby memasing....


Hani masuk dikir barat dan percussion band. Tapi saya tak dapat ambil gambar dari dekatlah sebab ramai sangat yg ke depan, kesian plak yang kat belakang2 tu kalau ramai block....lagipun katanya ada profesional photographer...tunggu jerlah...

Saya tak membaca buku programnya, dan saya tak sangka pula hani pun ada dapat anugerah. Tup2 naik ke pentas ambil piala. Lagipun saya tau hani pun jenis pemalu dan sopan sikit, rupanya dalam banyak2 anugerah ada terselit nama dia untuk dapat anugerah cemerlang tamat bacaan cahayaku (boleh membaca). Dari 20 (saya agak2) pelajar kelas di cawangan dia tu, 13 jer yang tamat cahayaku ni, ada yang tak dapat tamat, alhamdulillah walaupun hani masuk lewat dan ketinggalan 3 bulan dari pelajar lain dapat jugak dia tamatkan bacaan dan dapat membaca dengan cemerlangnya sekarang. Bangga jugaklah....heheee....yerlah kalau banding maknya yang tak tadika langsung ni...7 tahun baru kenal huruf!

Apa jadahnya streamyx susah bebenor nak upload gambar ni...penat menunggu nih!

0 cetusan rasa:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP